90 napos cseregarancia
Nem vagy biztos a készüléktípus választásban? Mostantól nem kell aggódnod, mert ezzel a garanciával 90 napon belül gond nélkül kicserélheted a telefontokodat, még akkor is, ha EGYEDIT kértél saját fotóval, vagy felirattal :)
90 NAPOS CSERE GARANCIA a nem használt, sértetlen termékre.
Egyedülálló garancia, amit az INFINITY telefontokokhoz kérhetsz.
MIT JELENT EZ PONTOSAN?
=================
2013 óta foglalkozunk telefontokok készítésével és értékesítésével és az egyik legtöbbször felmerülő kérdés az volt, hogy mi történik akkor, ha rossz készülékre adok le megrendelést? Ez általában akkor jelent igazi problémát és kihívást, ha az ember ajándéknak szánja, vagy egyedi fotós tokot kért, vagy feliratot kért a telefontokra.
Alap esetben az egyedi és feliratos termékekre sehol sem tudod az elállást gyakorolni az alábbi kormányrendelet miatt:
Ha a terméket a Te kifejezett kérésedre állítják elő (vagyis egyedi termék), akkor a termékek megrendelése esetén a 45/2014. (II.26) kormányrendelet 29.§ (1) bekezdés c) pontja szerint nem gyakorolható a 14 napos indoklás nélküli elállási jog.
Mi maximálisan megértjük azt a frusztrációt, hogy rendelsz egy szép, igényes, nem kacat telefontokot és a rossz készüléktípus választás miatt ez így voltaképp kidobott pénz lenne az ablakon.
Ezért mi úgy döntöttünk, hogy lehetőséget adunk ezzel a garanciával arra, hogy nyugodtabban adhasd le a megrendelésedet. Nyugodtan, mert még akkor is, hogyha egyedi vagy feliratos telefontokot rendeltél mi vállaljuk azt, hogy a telefontokot kicseréljük Neked.
Igen... jól olvastad párszáz forintért garanciát vállalunk még az egyedileg kért telefontokokra is, vagyis nem probléma, hogy ha feliratot kértél rá, vagy egyedi, saját fotós rendelést adtál le.
HOGYAN TUDOM MEGVENNI?
==================
Nincs más dolgod, mint kipipálni a 90 napos csere garancia extra szolgáltatást MIELŐTT beleteszed a kosaradba a telefontokot és a megrendelésed leadásának napjától egész pontosan 90 napig, azaz kb 3 hónapig.
Több telefontok vásárlása esetén annyiszor pipáld ki a 90 napos garanciát, ahány telefontokhoz kéred.
Például:
1. Ha 2 telefontokot veszel, de csak az egyikhez kéred a garanciát, akkor csak ahhoz a telefontokhoz pipáld ki, amelyikhez kéred.
2. Mindegyikhez kéred a garanciát, akkor mindannyiszor pipáld ki, ahány telefontokot veszel.
3. Ugyanazt a telefontokot kéred kétszer, de csak 1 garanciával. Akkor tedd bele a kosárba egyszer úgy, hogy nincs hozzá garancia és egyszer úgy, hogy van hozzá garancia.
HOGYAN TUDOM ÉRVÉNYESÍTENI?
======================
Minden megrendeléshez online küldjük a számlát, amin szerepelni fog, hogy 90 napos garanciát is vásároltál.
Ha megtörténik a baj, nincs más dolgod, mint írni nekünk egy levelet a hello@infinitytokok.hu -ra a megrendelésed számával, vagy a számla sorszámával és megírni, hogy milyen készülék típusra kéred a telefontok cseréjét.
Ezt követően nincs más dolgod, mint:
Visszapostázni nekünk a tokot levélként, buborékos borítékban (ha csak tokot rendeltél, akkor a tőlünk kapott boríték is tökéletesen megfelel, ha kívülről ráragasztasz egy papírt és új címet írsz rá).
A visszaküldés címe: Infinity Factory Bt. 2083 Solymár, Mátyás király útja 11. Várhegy üzletház, 2. emelet 3.1. iroda
Kérlek tegyél bele a csomagba egy levelet, amelyben leírod, a megrendelésednek a számát, hogy és pontosan mire szeretnéd cserélni és mi viszont postázzuk az új tokot.
Ha Packeta-val szeretné küldeni, akkor Csomagpont is vagyunk, nyugodtan elküldheti közvetlenül a mi Packeta pontunkra (ID: 27539), mert itt azonnal át tudjuk venni. (Információ: https://www.packeta.hu/csomagkuldes)
Fontos! A 90 napos garancia NEM tartalmazza a szállítás költségét. Ezt utalással vagy utánvéttel ki tudod majd fizetni a választott szállítási mód szerint.
A csere garancia feltételezi, hogy mivel rossz készüléktípusra rendeltél és így a terméket nem tudtad használni, így értelemszerűen a garancia csak sértetlen és használatlan termékre vonatkozik. Amennyiben a terméken használat, vagy sérülés jelei látszódnak úgy a garancia érvényét veszíti.
Bármilyen kérdésed van, mi állunk rendelkezésedre! :)
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK:
=====================
1. Mi van akkor, ha kicsivel több mint 90 nap telik el és ezután szeretném kicserélni a telefontokot másik típusra?
Akkor sajnos nem fogod tudni már érvényesíteni a 90 napos csere garanciát... de! ez nem jelenti azt, hogy nem tudod újra megrendelni a telefontokot. :)
2. Mit jelent az, hogy a megrendelés napjától él a garancia?
Azt, hogy egész pontosan attól a naptól él a garancia, mikor lenyomtad a megrendelés véglegesítése gombot. Tehát NEM akkortól él, amikor átvetted a csomagot.
3. Ajándékba vettem a telefontokot, hogyan tudja érvényesíteni a garanciát az, aki ajándékba kapta?
Ebben az esetben, amikor odaadod az ajándékodat, mondd el neki, hogy 90 napos csere garanciát is vásároltál a telefontokhoz és add meg neki a számla sorszámát, a megrendelésed számát és a megrendeléskor megadott nevet és e-mail címet.
Így ha az, aki ajándékba kapta 90 napon belül szeretne élni a csere garanciával, akkor nincs más dolga, mint írni nekünk a hello@infinitytokok.hu -ra és ő fogja tudni érvényesíteni a garanciát :)
Érdemes őt is tájékoztatni arról, hogy a csere garancia NEM tartalmazza a szállítás költségét, hogy ne érje meglepetés.
4. Három telefontokot vettem, és mindegyikre akarom a 90 napos csere garanciát, hogy tudom érvényesíteni?
A megrendelésedből mi látjuk, hogy hányszor vásároltál 90 napos csere garanciát, így ha például az egyikre érvényesítetted a garanciát, akkor még mindig marad két 90 napos csere garanciád.
5. Két telefontokot vettem, de csak egyikhez kértem a 90 napos garanciát és 90 napon belül élni szeretnék a csere garanciával, honnan tudjátok, hogy melyik telefofontokhoz kértem a garanciát?
Nekünk voltaképp mindegy, hogy melyik telefontokról van szó. :) Nekünk az a fontos, hogyha egy garanciát kértél, akkor miután éltél a garanciával, akkor az egy megvásárolt garanciát már nem tudod felhasználni a másikhoz is.
Tehát ha véletlenül kiderül a másik telefontokról is, hogy cserélni kell, akkor mivel már egyszer fel lett használva, a garancia már nem érvényesíthető a másik telefontokra.
6. Megsérült a telefontok a 90 nap alatt, pedig nem használtam, csak kallódott a polcon, és véletlenül felkarcoltuk a hátlapját.
Sajnos ebben az esetben a csere garancia már nem érvényesíthető, mivel a garancia csak nem használt és nem sérült termékekre vehető igénybe.
7. Amennyiben élek az elállás jogával (nem egyedi, saját fotós vagy feliratos telefontok esetén) úgy mi a helyzet a 90 napos csere garanciával?
Mi úgy gondoljuk, hogy teljesen természetes, hogy a csere garanciát az adott termék megvásárlásához igényelted. Ha élsz az elállási jogoddal, akkor a csere garancia alapja is megszűnik így természetesen, ha 14 napon belül élsz az elállásoddal úgy az a csere garanciára is vonatkozik. Vagyis visszafizetjük a csere garancia árát is.
FONTOS! - a 90 napos csere garancia esetében a 90 nap a cserére vonatkozik NEM az elállásra.
Az elállásra CSAK 14 nap áll a rendelkezésedre.
Ha van még bármilyen kérdésed, amire itt nem találtál választ, kérlek mindenképp írj! Szívesen segítünk és megválaszoljuk a kérdéseidet.
E-mail címünk: hello@infinitytokok.hu
Telefonszámunk: 06307092810 (9-15 óra között)